יש כלי משנה משחק להשגת לידים חמים ובשלים להתקדם לעסקה!

אם הייתי אומר לך שממחר בבוקר תוכל לקרוא על עצמך או על ההצעה שלך באתרים הגדולים במדינה ולהשיג לידים איכותיים, חמים ובשלים לקנות ממך, זה היה מענין אותך?

מאור לויאן – שיווק דיגיטלי חכם
כן, זה אמיתי.
כן, כנראה שגם אתה עוד לא שמעת על זה…
כן, המתחרים שלך לא ראו את זה…
ובטח שגם הלקוחות שלך עוד לא מכירים את זה…
אבל יש דרך קלה ומהירה שמספרת את הסיפור של העסק והמוצר שלך לקהל יעד איכותי ורלוונטי ומאפשרת להשיג חשיפה מיידית למוצר/שירות/מבצע ייחודי ולהשיג לידים איכותיים, חמים ובשלים להתקדם לעסקה.

 היום – כשהרשת מוצפת בפרסומות מכל עבר (מעל 1000 פרסומים ביום!)
נדרשת דרך חדשה ומפתיעה לייצר לידים איכותיים, חמים ובשלים להתקדם לעסקה – ובתקופה האחרונה שיטה שהייתה שמורה רק לחברות ענק מאפשרת לכל בעל עסק, להתברג לצמרת השוק שלו גם אם הוא עוד לא מוכר או חסר ניסיון.

אז איך אפשר באמת להביא לקוחות משלמים לעסק?
פרסום כתבה באתרי תוכן הגדולים במדינה (כגון: Ynet ,Mako, וואלה, ישראל היום, גלובס, כלכליסט ועוד..) שמספקת לקורא תשובות וערך אמיתי, מניעה אותו להשאיר פרטים ולהתעניין במוצר או בשירות שלך 
והפנייה שלו תהיה רלוונטית הרבה יותר מכל מה שהכרת עד עכשיו!


אני רוצה לשמוע עוד

דמיין לרגע… מה היית יכול לעשות עם כתבה כזאת בעסק שלך….
אם בין לילה היית הופך למומחה מספר 1 בתחום שלך?
כמה פניות היית מקבל?
כמה עסקאות היית סוגר?
מה זה היה מאפשר לך לעשות?

אז ככה:
 בכל כתבת תוכן ניתן לשלב תמונות, קופונים, קישור לאתר או לדף נחיתה, פרטי קשר לפניית לקוחות ואפילו טופס לידים לצורך קבלת פניות איכותיות ורציניות מקוראי הכתבה.

תקציב הפרסום המינימלי הנדרש לצורך פרסום כתבה הוא 20 דולר ליום, וכאשר הכתבה טובה ומעניינת העלות לקליק יכולה להיות זולה משמעותית מהעלות בשיטות פרסום אחרות.

איך זה נראה בעיני הלקוחות שלך?

מכיר את ההמלצות הנוספות לקריאה בכל סוף כתבה ?
(הנה דוגמא באחד מאתרי התוכן הגדולים במדינה)
יכול לנחש מי מתוכן היא כתבה ממומנת?

תן לי לעזור לך – כמעט כולן כתבות ממומנות.

רק שתבין אם הצלחת להביא כתבה אחת כמו שצריך זה בדיוק מה שמציב אותך בעמדת סמכות אמינה מול הקורא שנמצא באינטרנט 24/7.
ואם הקורא הוא גם הלקוח האידאלי שלך, ובסוף הכתבה אתה מפנה אותו להצעה שלך, הכתבה הופכת לכלי "משנה משחק" לסגירת עסקאות.

בעולם שבו כולם "צועקים" למה דווקא הם הכי טובים,
מה שאומרים עלינו הרבה יותר חשוב ממה שאנחנו אומרים על עצמנו וכשהלקוח הפוטנציאלי שלך רואה את זה כתוכן אמיתי ולא משוחד אז הכתבה עלייך מקבלת ערך אמיתי וגבוהה כי הרי לא אתה כתבת את זה על עצמך.

אם מענין אותך לקבל לידים איכותיים, חמים ובשלים להתקדם לעסקה דרך פרסום כתבה באתרי תוכן מלא את הפרטים כאן וקבל בדיקת התאמה לעסק שלך ללא עלות!

מהם היתרונות של קידום כתבת תוכן?

סוגי העסקים שכתבה יכולה להתאים!

עורכי דין

שוק ההון

השקעות ופיננסים

בריאות ולייף סטייל

ביטוח

מוסדות לימוד

זה החלק שבו אנחנו משוויצים קצת בלקוחות שלנו!



מאור – תענוג לעבוד איתך. מסור, אכפתי, קשוב. נותן מעצמו מעל ומעבר ועושה את הכל על מנת לעמוד ביעדים ולהשיג את הפרסום הכי אפקטיבי במחיר הכי נמוך.
רעות כהןמנכ"ל ובעלים ב- אלמוג כהן – אדריכלות / עיצוב פנים / ביצוע / שיפוץ
רעות כהן
חייב לציין שאתה ללא ספק יודע את העבודה, מקצוען עם שירות ויחס אישי, ממליץ בחום!
בן אביעדמנכ"ל ובעלים ב- Blackmarket – חנות לציוד ספורט
בן אביעד
מאור הגדול מכולם!!! עושה עבודה
מקצועית ומעולה!!!!
עדי עזראמנכ"ל ובעלים ב- עדי שירותי ניקיון
עדי עזרא
הקודם
הבא

מי אני ואיך אני יכול לעזור לך לקחת את העסק שלך לרמה הבאה!


אז שמי מאור לויאן, נשוי לשירן ואבא של עידן ואיתי. אני חי ונושם את העולם הנפלא הזה שנקרא שיווק דיגיטלי מ- 2012. מאז ועד היום אני עוזר לעסקים לקחת את העסק שלהם לרמה הבאה דרך שיווק דיגיטלי מנצח, במהלך השנים למדתי והתנסתי בעשרות שיטות וכלים לפרסום אפקטיבי שעזרו לי לנהל את השיווק הדיגיטלי של עשרות בעלי עסקים ממגוון תחומים ולבנות עבורם קמפיינים שהניבו להם עשרות ואפילו מאות לקוחות. חברתנו מספקת שירותי דיגיטל בכל הפלטפורמות ואף יודעת להשתמש בגורמים מיוחדים ומפתיעים למען הוזלת עלויות והצלחת הקמפיין.
אצלנו תקבלו ONE STOP SHOP לכל שירותי השיווק של העסק!

לבדיקת התאמה לפרסום כתבה לחצו כאן