כלל מספר 1 - אנחנו זה לא הענין
מרבית בעלי העסקים נוטים לדבר על עצמם, וזו כמובן טעות. חשוב להם לכתוב בעמוד הבית מי הם ומה החזון שלהם.
עכשיו נסה לדמיין את הסיטואציה הבאה: אתה הולך ברחוב, נכנס לחנות פלאפונים ורואה את הטלפון שאתה מחפש לקנות כבר הרבה זמן, מגלה שהוא אפילו עולה חצי מכמה שחשבת לשלם כי יש מבצע בדיוק באותו זמן, אתה בודק אותו בכל צורה אפשרית, מגלה שהוא בדיוק הטלפון שאתה צריך, ואז כשאתה ניגש לקופה, שנייה לפני שהמוכרת שואלת אם תרצה משהו נוסף, אתה עונה לה: לפני שאנחנו ממשיכים, חשוב לי לדעת: כמה זמן אתם קיימים כאן? איך קוראים לבעלים של החנות ולאן העסק מתקדם בשנים הקרובות מבחינתכם? אין מצב נכון.
כל זה לא מעניין אותך, הדבר היחיד שמענין אותך זה אתה עצמך, והאם הטלפון הזה מתאים לך ולתקציב שלך. ברגע שהחלטת שכן אתה מוכן לבצע את הרכישה. ואם זו הדרך שלנו להתנהל כקונים (שזה הגיוני לחלוטין), למה אתה מתרכז בלספר על עצמך, במקום לדבר אל הקונה ולספר לו מה הוא יכול לקבל ממך? אז, מה לעשות?
לך לעבור על הטקסטים שלך, ובכל מקום שבו כתוב אנחנו ככה ואנחנו ככה תשנה את הנוסח ל: אתה ואתה ואתה ואתה. (הבנת את הנקודה)